نسخه آزمایشی سایت جدید
مقالات سایت
انتخاب گروه :
-- همه موارد --
میز هیدرولیکی (1)
استاکر(استکر) (1)
بالابر (2)
جک پالت (4)
لیفتراک (8)
سیستم هیدرولیکی لیفتراک چگونه کار می کند؟
۲۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶
فایل پیوست :
ندارد
سیستم هیدرولیکی لیفتراک چگونه کار می کند؟
در این جا می خواهیم کمی درباره ی
سیستم هیدرولیکی لیفتراک
صحبت کنیم که بخش اصلی از کار لیفتراک را بر عهده دارد.یک مدار هیدرولیکی معمولی در شکل زیر نشان داده شده است که شامل یک مخزن برای روغن و یک پمپ است که روغن را از مخزن با فشار بالا می کشد.
روغن سپس وارد واحد کنترل می شود که در آنجا کارهایی که اپراتور انجام می دهد مثل بالابردن،کج کردن دکل،ساید شیفت و ... کنترل می شود و بر اساس اهرمی که اپراتور پایین می زند روغن وارد آن قسمت می شود.
اگر
لیفتراک
دارای موتور باشد مثل
لیفتراک های دیزلی و دوگانه(بنزینی-گازی)
، پمپ به طور مستقیم به آن متصل می شود و تمام زمان ها اجرا می شود.
اگر
لیفتراک برقی
باشد پمپ در تمام مدت کار نمی کند زیرا عمر باتری را کاهش می دهد در عوض دارای یک میکروسوئیچ است که پمپ هیدرولیک زمانی کار می کند که اهرم توسط اپراتور استفاده شود.
فیلتر باید به عنوان قدرت تحمل در مدار قرار بگیرد زیرا مدارهای هیدرولیکی بسیار کوچک هستند و اجزای آن می تواند توسط ذرات کوچک خراب شوند. اغلب فیلتر در داخل مخزن واقعی خود است. این فیلتر به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد و این بهتر است به یک مهندس خدمات واجد شرایط واگذار شود.
منبع : Forklift Training Website
لیفتراک|لیفتراک هیدرولیکی|لیفتراک برقی|لیفتراک دوگانه|لیفتراک دیزلی|جک پالت|جک پالت دستی|جک پالت برقی|لاستیک لیفتراک|خرید لیفتراک
طراحی وب سایت توسط
صفحه اصلی
|
جک پالت (پالت تراک) ضد زنگ
|
جک پالت (پالت تراک) ترازودار
|
جک پالت (پالت تراک) قیچی
|
شرایط گارانتی TMS
|
سوالات متداول
|
مشتریان ما
آخرین مقالات :
لیفتراک چیست؟
© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به
تسهیل ماشین صنعت
می باشد.