تسهیل ماشین صنعت

راهنمای خرید جک پالت|**قیمت ویژه**

راهنمای خرید جک پالت|**قیمت ویژه**

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه خرید جک پالت آشنا کنیم، یکی از مواردی که برای مشتریان مهم است ارزان بودن و در عین حال کیفیت بالا و قابل تعمیر بودن دستگاه ها می باشد.

قیمت خرید جک پالت

در این قسمت می خواهیم در مورد قیمت خرید جک پالت، یک عامل مهم در انتخاب و خرید صحبت کنیم. مواردی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم بر روی این قیمت تاثیر می گذارد:

1- ظرفیت جک پالت: همان طور که می دانید هر چقدر ظرفیت بالابری بالاتر رود قیمت جک پالت نیز گرون تر می شود. 

2- طول شاخک: پالت تارک ها به دو نوع شاخک استاندارد و شاخک پهن تقسیم می شوند که نوع پهن قیمت بالاتری را نسبت به استاندارد دارد.

3- جنس بدنه جک پالت: برای مثال جک پالت استیل که تمام بدنه آن از استیل ساخته شده است قیمت بالاتری را نسبت به نوع های استاندارد دارد.

4- نوع بالابری: در کل شاخک های جک پالت 20 سانتی متر بالا می آید و در داخل پالت قرار می گیرد، اما نوع قیچی 80 سانتی متر بالابری دارد که این نوع پالت تراک قیمت جک پالت  نسبت به مدل های معمولی بالاتر می رود.

5- خرید از فروشنده: همان طور که می دانید در صورتی که شما از فروشنده و واسط خرید خود را انجام دهید قیمت بالاتری نسبت به خرید از تولید کننده دارد.

قیمت خرید جک پالت تی ام اس

شرکت تسهیل ماشین صنعت بزرگ ترین تولید کننده جک پالت می باشد که در کارخانه تی ام اس هر روز تعداد بالایی پالت تراک تولید می شود. قیمت جک پالت تی ام اس در بازار بسیار رقابتی می باشد.

شرکت تی ام اس جک پالت های 2/5 و 3 تنی را با کیفیت بالا، 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تولید می کند که به دلیل تولید کننده بودن قیمت های بسیار مناسب تر و ویژه ای را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است.

مرکز خرید جک پالت

در این قسمت می خواهیم به شما مرکز خرید جک پالت را معرفی کنیم. کارخانه تی ام اس که در شهرک صنعتی شمس آباد می باشد. کارخانه بزرگی که برای خرید می توانید به آن جا مراجعه کنید و از نمایشگاه محصولات ما دیدن کنید و بعد از آن اقدام به خرید کنید. همین طور با تماس با شماره 5 رقمی ما 42984-021 و صحبت با کارشناسان ما می توانید در خواست ارسال دستگاه را به بدهید.

راهنمای خرید جک پالت ایرانی تی ام اس

شما مشتری گرامی می توانید جک پالت ایرانی را به یکی از روش های زیر خریداری کنید :

1- خرید آنلاین

2- خرید حضوری

3- خرید حضوری و تحویل

4- خرید عمده

به شما توصیه می کنیم در این زمینه روش های خرید را مطالعه کنید.

راهنمای خرید جک پالت استیل

جک پالت استیل برای محیط های بعداشتی و دارویی تعبیه شده است که به علت جنس بدنه برای مثال برای تولید محصولات غذایی و دارویی مناسب است و حتما باید از این نوع استفاده شود..

این نوع دارای ظرفیت 2/5 تن می باشد و به نوع ضد زنگ نیز معروف است و همان طور که بالاتر گفتیم قیمت این نوع جک پالت بالاتر از نوع های معمولی می باشد.

راهنمای خرید جک پالت برقی

به صورت کلی جک پالت به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شود که نوع های دستی به علت قیمت مناسب تر متداول تر می باشد. نوع برقی به این صورت است که اپراتور پشت جایگاه ایستاده و در داخل سالن حرکت می کند و هم بالابری و هم جابه جایی برقی می باشد.

در خرید جک پالت برقی به سیستم کنترل حرکتی و نوع باتری و ارائه خدمات در خصوص باتری و سایر قسمت های دستگاه توجه کنید.

جک پالت برقی تی ام اس دارای 2 تن و سیستم کنترل حرکتی زاپی ایتالیا می باشد. در فیلم زیر می توانید یک نوع از پالت تراک های برقی را مشاهده کنید.

راهنمای خرید جک پالت ارتفاع دار

این نوع پالت تراک به نوع قیچی معروف است. که دارای مشخصات زیر می باشد: 

1- 1000 کیلوگرم یا 1 تن حداکثر ظرفیت جابه جایی و بالابری

2- 80 سانتی متر بالابری

3- بارگیری وانت و یا استفاده در خطوط مونتاژ از کاربردهای این نوع جک پالت می باشد.

شرکت تسهیل ماشین صنعت تولید کننده جک پالت قیچی با کیفیت بالا همراه با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

برای خرید جک پالت قیچی با ما تماس بگیرید تا پیش فاکتور را برای شما ارسال کنیم.

راهنمای خرید جک پالت قیچی

محصولات

جک پالت شاخک پهن
جک پالت 3 تن پهن مشخصات جک پالت 3 تن شاخک پهن TMS: ظرفیت 3000 کیلوگرم(Kg) وزن خالص ...